There's magic in these moments..

Wanneer je een boeking maakt bij Jump Around gaat het als volgt:

Samen bespreken we telefonisch uitgebreid jouw wensen. Welk thema, welke kleuren en welke sfeer wil je terugzien op het feest? En wat absoluut niet.. ook belangrijk! Op welke locatie zal het feest plaatsvinden? Bij jou thuis, in een zaal of restaurant? Het is van groot belang om de ruimte duidelijk in beeld te hebben, om hier een passend decor voor te creëren en de tijden van op- en afbouwen in te calculeren. 
Na ons gesprek zorg ik voor een moodboard en lever deze aan, om zo te checken of we op één lijn zitten.


Zie je jouw droomdag al werkelijkheid worden na het zien van het moodboard? Dan stel ik een offerte op. Wanneer je akkoord gaat met de offerte, vind de 1e aanbetaling van 50% plaats. Are you ready to party?  Want ik ga meteen voor jou aan de slag!

  • Er volgt een digitaal ontwerp van de feestsetting
  • Er worden producten ingekocht en besteld
  • Leveranciers worden benaderd en materialen worden voorbereid 
  • Twee weken voordat het feest zal losbarsten wordt het resterende bedrag overgemaakt en kun je gaan aftellen!

 

De dag van het feest
Voordat Jump Around jouw locatie omtovert in een dag om niet te vergeten, gaat het volgende eraan vooraf:

  • We komen aan op het afgesproken tijdstip, op de afgesproken locatie.
  • We decoreren de ruimte aan de hand van de gemaakte afspraken en het digitale ontwerp.
  • Op de dag zelf nadat het feest is afgelopen of de ochtend erna, zal de decoratie afgebouwd worden.